YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

14 Kasım 2013 Perşembe

HARDAL SOSLU KARNABAHAR SALATASI




Uzun zamandır blogla ilginemiyorum ara uğrasamda çok vakit ayıramadım,bayramdan önce başlayan soğuk algınlığım hala geçmedi,bir türlü iyileşemedim,sürekli tekrarlıyor neyse şükür ayaktayım ilk zamanlardaki gibi yataklık değilim :)
Neyse sizi daha fazla sıkmadan çok sevdiğim bir sebzenin salatasının  tarifini veriyorum :)))))))

MALZEMELER
*1 küçük karnabahar

SOS MALZEMELERİ

*2 adet limonun suyu
*2-3 yemek kaşığı zeytinyağı
*2 tatlı kaşığı mayonez
*1 yemek kaşığı (silme)hardal
*tuz

HAZIRLANIŞI
Karnabaharı çiçeklerine ayırıp kaynar suda 5 dk. haşlayın,
süzdüğünüz karnabaharları servis alın,
sos malzemelerini bir kasede iyice karıştırıp çırpın,
kaşıkla karnabaharların üzerine gezdirin.

                AFİYET OLSUN...

7 yorum:

  1. Elinize sağlık Nefis bir salata olmuş karnıbaharı çok severim bu halide çok leziz görünüyor sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karnabahar seviyorsanız bu tarifide beğenirsiniz.

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım.. Çok lezzetli görünüyor.. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. Canım geçmiş olsun. Of hasta olunca da insanın içinden hiç bir şey yapmak gelmiyor değilmi :(
    Ellerine sağlık ama canım. Şu hardal olmayaydı iyidi de bir türlü yıldızım barışamadı hardalla.
    ÇOk belli, oluyormu içinde acısı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycım hardalı bende hiç sevmiyorum,o yüzden daha önce denememiştim ama ablamda hardal sosla yiyince çok hoşuma gitti,hiç acısı olmuyor,tadı bile belli olmuyor tavsiye ederim,sen hardal ölçüsünü biraz daha azaltabilirsin :))

      Sil
  4. geçmiş olsun arkadaşım en kısa zamanda iyileşmeni dilerim. karnı bahar salatanda güzel olmuş

    YanıtlaSil