YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

19 Haziran 2013 Çarşamba

İLK GÖZ AĞRIM 20 OLDU




Evet bugün ilk göz ağrımın doğumgünüydü,artık 20 yaşında genç bir adam ,Allahım ne çabuk geçti zaman,ne zaman böyle büyüdü benim oğlum ,artık 20 li yaşlarında .
Beraber büyüdük aslında ,aramızdaki yaş farkı az olunca ,aslında o hep benimle dalga geçer yaşlısın sen anne diye :)) bende ne yapsaydım on yaşımda mı evlenseydim derim:)
Neyse bu yıl pastasını ben yaptım kuzumun bu akşam kutladık doğumgününü,
işte pastanın tarifi:

MALZEMELER

Kalp kalıp için pandispanya ölçüleri;
-3 yumurta
-1/5 su bardağı şeker
-1 su bar.un
-1 paket kab. tozu
-1 yemek kaşığı yoğurt
-2 yemek kaşığı su
-2yemek kaşığı sıvıyağ


ARA KREMASI

-500ml. süt
-yarım su bardağı un ve nişasta karışımı
-yarım su bar. şeker
-2 yemek kaşığı tereyağı
-2 paket vanilya

HAZIRLANIŞI

Pandispanyayı burada anlattığım gibi hazırlayın,
krema malzemlerini tereyağ ve vanilya hariç diğer malzemeleri karıştırıp kaynatarak hazırlayın,altını kapatınca tereyağ ve vanilyayı ekleyip karıştırın.
Pandispanyanın arasına sürün ,ben üzerine bir avuç damla çikolata serpiştirdim.Diğer pandispanya parçasını üzerine kapatıp, üzerini krem şantiyle kaplayın,dilediğiniz gibi süsleyin.

      AFİYET OLSUN...

8 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Zaman çok çabuk geçiyor gerçektende. Bende kızımın doğumunu bekliyorum şua ama bir bakarım 20 yaşına gelivermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlıklı uzun ömür versin yavrularımıza,inşallah çocuklarınıda göreceğiz:)

      Sil
  3. allah ömür versin ne güzel boyunca oğlun var keşke bizim yaş farkımızda az olsaydı benim kuzular küçük daha
    bu arada seni izlemeye aldım sende beni alırsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  4. Sizinkilerde büyür,boyumuzu aşıyorlar artık :)
    ben sizi uzun süredir izliyorum zaten :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ben geldim. Allah oğlunuza ve sizlere uzun ömürler versin. Pasta için de ellerinize sağlık. Bana da beklerim. sevgilerle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER,HEMEN GELİYORUM ZİYARETE.

      Sil